Nieuw ontbijtje

Wanneer het vroeg is, heb ik meestal nog niet zo’n behoefte aan ontbijt. Toch eet ik altijd wel wat, ik weet hoe belangrijk het is om de dag goed te starten. Ik kijk in het keukenkastje wat we hebben en pak vervolgens een net iets te droge boterham. Yes.

Ik pak mijn telefoon erbij en begin reviews te lezen over verschillende broodroosters die via bol.com verkocht worden. Ik heb er eentje gevonden en besluit hem meteen te bestellen. We hadden er wel eentje, maar die vond het niet zo leuk om samen met de waterkoker, de vaatwasser en de oven aan te gaan.

Aaah nee SHIT! Ik heb per ongeluk mijn oude adres gebruikt bij de bestelling. Deze staat altijd als standaardadres ingevuld en dan moet ik altijd zelf op mijn nieuwe adres klikken. En elke keer denk ik: ik zou dat oude adres er even uit moeten halen. Ik zie alweer voor me dat ik naar mijn vorige woonplaats moet reizen om daar het broodrooster op te halen. Of dat de nieuwe bewoner er mooi gebruik van gaat maken.

Gelukkig heb ik bij mijn bestelling gekozen voor ‘achteraf betalen’. Blijkbaar kan de bestelling nu heel makkelijk geannuleerd worden (tip!). Lang leve de chatrobots van de klantenservice. Ik bestel gauw een nieuwe en verwijder mijn oude adres van de site.

Uiteraard ben ik op de bezorgdag nét te laat thuis en is mijn broodrooster bij de buren bezorgd. En uiteraard zijn die nét weer op pad gegaan. En ik wilde alleen maar een ander ontbijtje, haha!

De volgende dag zit ik dan toch half tevreden te knagen op mijn iets te zwarte geroosterde broodje. Even oefenen ;-).

Volg:
Share:

1 Reactie

  1. Omarij
    6 januari 2020 / 8:48 am

    Zou het gemak van ongemak of zou het ongemak van gemak zijn?
    Even klik klik en je hebt wat besteld, makkelijk zat. Maar (zoals wij laatst) van 08.00-18.00 uur thuis zitten wachten op het pakje—-ongemak. (bleek het verdorie in de brievenbusgleuf te passen)
    Rooster ze!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge