NIET tevreden

Daan en ik staan in de rij bij de Praxis om onze nieuwe voordeur op te halen. Yes, vaarwel lelijke voordeur! We moeten even op onze beurt wachten, omdat er een man voor ons bij de servicebalie staat. Geen probleem, de mensen achter ons moeten zo ook even op ons wachten.

De man voor ons heeft blijkbaar wél een probleem. Met een houten bloembak. Blijkbaar zat er ooit een nietje in, waardoor er een minuscuul gaatje in zit. De vrouw achter de kassa kan er weinig mee en roept haar manager erbij. De manager komt al snel aangelopen en de man van de bloembak doet opnieuw zijn verhaal. De manager duikt met zijn neus bijna in de bloembak om het gaatje te zien. “O ja, ik zie hier een stipje! Tja, wat zullen we hier mee doen? Ik kan je een euro geven ter vergoeding?”

En zo geschiedde.

Ik heb de deur helemaal nagekeken of ik er nog een euro uit wist te slepen. Geintje natuurlijk, dat heb ik niet gedaan.

Volg:
Share:

1 Reactie

  1. Gerdiemar
    20 juli 2021 / 7:06 am

    Dat leek op een gevalletje muggenziften daar in de rij voor jullie. Zemelen over een nietjesgaatje en 1 euro schadevergoeding scoren, aarrrgghh.
    Mooie voordeur? Blij mee? Zelf plaatsen?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge