De beller is niet sneller

Nu we een gezamenlijke rekening hebben, worden er best wat verzekeringen van de rekening afgeschreven. Het is daarom fijn als alles gewoon goed geregeld is.

“Zorg jij nog even voor een nieuwe autoverzekering?” Vraagt Thomas me. Mijn verzekering waar ik korting op kreeg heb ik nu een jaar, dus het is een mooi moment om een andere uit te zoeken.

Na wat research blijkt dat mijn huidige verzekering toch de beste optie is. Vraag me niet waarom, maar op dat moment leek het me een goed idee om een nieuwe verzekering af te sluiten, terwijl ik op dat moment ook nog verzekerd bij hen was. Vragen om moeilijkheden ;-).

De volgende dag krijg ik een mail dat ze mijn huidige verzekering aangepast hebben. De premie gaat een stuk omlaag, want ik heb nu aangegeven dat ik mijn inzittenden niet wil meeverzekeren. Oeps, foutje, dat wil ik juist wel. Ik bel ze meteen op om aan te geven dat ik dat wel degelijk aan had moeten klikken en of ze dat even terug kunnen veranderen.

Ik word in de wachtrij gegooid en krijg een aantal feitjes te horen. U bent nog niet aan de beurt, maar u wordt binnen drie minuten geholpen. Onze klanten geven onze klantenservice gemiddeld een 9.2. Precies na die zin word ik uit de wachtrij gegooid en is de verbinding verbroken. Goh.

Ik bel nog een keer en dan krijg ik gelukkig wel iemand aan de lijn. Ik leg mijn actie uit en ze moet een beetje lachen. Als ik helemaal niets had gedaan, was alles automatisch geregeld. Leermomentje, haha.

Volg:
Share:

1 Reactie

  1. Omarij
    25 oktober 2019 / 7:31 am

    Zuks is altijd gedoe. Zoveel wachtenden voor u. Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld aub. Maar ik lees dat het bij jou in alle redelijkheid goed gekomen is met de gezamenlijkheid van rekening-verzekering. 🎼🎷🎻(muzakje terwijl je in de wacht staat😡) 👍

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge