Het systeem kon écht niet duidelijker

Online shoppen doe ik regelmatig. Ik weet dat het voor de winkels ook goed is als er fysiek wordt gekocht, maar toch vind ik online winkelen fijner. Je kan net wat beter vinden wat je zoekt, zeker met kleding en schoenen.

Bij de Wehkamp heb ik een aantal schoenen besteld. Omdat ze echt wel goed moeten zitten, bestel ik er meer dan ik uiteindelijk zal houden. Dat is dan weer een nadeel van het online winkelen: pas thuis kom je erachter of het wel of niet goed zit. Gelukkig is het retour sturen tegenwoordig heel goed geregeld. (Ik probeer het niet té vaak te doen i.v.m. duurzaamheid etc.).

“Thomas, kun jij het pakketje even aannemen?” roep ik naar boven. De doos is gigantisch en zal vast zwaar zijn met al die schoenen. Thomas zet de doos op tafel en enthousiast loop ik er naartoe. Ik scheur de doos open en barst daarna meteen in lachen uit. “OEPS!”

Het systeem is zó duidelijk en heb ik al veel vaker gebruikt. Er staat zelfs op de doos: ‘stap 1 – vouw deze zijflap open.’ En vervolgens staat ook stap 2 en stap 3 heel duidelijk beschreven. Kan écht niet missen. Helaas, de doos is van midden helemaal opengescheurd, waardoor ik het mezelf meteen 10 keer moeilijker heb gemaakt om straks de bestelling weer (deels) te retourneren, hahaha.

Uiteindelijk heb ik twee paar laarzen gehouden :-).

Volg:
Share:

1 Reactie

  1. Gerdiemar
    2 februari 2022 / 7:57 am

    En dan heb je nog wel zulke mooie schoenwinkels in jouw woonplaats! Wachten op bezorging, dozen door midden scheuren, schoenen/laarzen weer inpakken, naar het postkantoor brengen: sllemaal niet nodig!
    (veeeeel plezier met en van je laarzen🤗‼️)

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge